2022. szeptember 3., szombat

Veterán bloggerek kérdőíve



Sziasztok!

Tudom, eléggé régóta jelentkeztem már itt is, de most, hogy lett egy kis szabadidőm igyekszem szépen, lassan visszatérni.. nem tudom meddig, vagy hogyan, de egyelőre apró léptekben haladok. Tekintve, hogy itt lesz hamarosan a minősítésem és a portfóliómat is lassan fel kell töltenem majd a netre, ezért biztos, hogy még lesz olyan, hogy elfogok tűnni.. de remélem nem teljesen, mint az utóbbi években. :) 

Abeth oldalán találtam egy veterán bloggerek kérdőívet, aztán gondoltam kitöltöm, tekintve, hogy már lassan én is 2011/2012 óta blogolok, igaz, én rengeteg változáson estem át... na de lássuk is! ❤😊

1.Hány éve blogolsz?
Durván 10 éve blogolok és vagyok jelen a blogger közösségben, kisebb-nagyobb szünetekkel. 

2.Tartottál valaha hosszabb szünetet a blogolásban?
Ó, mikor nem... sajnos én elég sokat voltam szüneteken. Amikor még a Cruel Intentions krimimet írtam, utána 3 évig szünetet tartottam, aztán 2018-ban ismét belevetettem magam az írásba, viszont immáron novellákkal, oneshotokkal. Történeteket is elkezdtem írni, de valahogy sose jutottam el odáig, hogy befejezzem őket. *szomorú sóhaj*

3.Mindig ugyanezt a nevet használtad?
Nem. 2018 előtt, Faithe C. avagy Faithe Chandelier néven voltam jelen a blogger közösségben, még anno két-három történetem azon a néven futott. Az egyik leghíresebb ugye a Cruel Intentions volt. Aztán mikor visszatértem, úgy döntöttem, szeretnék változtatni, aztán így lettem Lina M. avagy Lina Mayfair (Lina: pár rokonom így szólít a harmadik nevem miatt, Mayfair: Született feleségekben, Katherine volt a kedvencem... :D) 

4.Mindig ugyanezen a címen blogoltál?
Nem, tekintve, hogy volt több történetes blogom. De a leghosszabbak a Cruel Intentions és a Feketekávé, Tejeskávé volt. Ezek között még volt egy mindenes blogom az Ultraviolence, de hamar megszűntettem és átalakítottam a Feketekávéra.. :) 

5.Változott az évek során a blogod témája?
Igen, történetes blogokból, mára már novellás blog és mindenes blog lett, utóbbi ugye ez. 

6.Milyen eszközöket használtál régen és milyeneket most a blogoláshoz?
Füzeteket... csomó füzeteket... :D Mai napig megvannak azok a füzeteim, amibe a történetalapokat írtam, vagy elkezdett fejezeteket írtam bele. Néha cringe is visszanézni, de jókat mulatok rajta. Egyébként még Wordöt használtam, de sokszor előnybe volt a füzet, mert régi volt az asztali gépünk.

7.Vannak olyan olvasóid, akik a kezdetektől követik a munkásságodat?
A barátaimon kívül senki más nem követi kezdetektől az írásaimat.. legalábbis, én így gondolom. :)

8.Vannak bloggerek, akikkel már személyesebb kapcsolatot is kialakítottál?
Sajnos nem, a barátnőim, akik szintén írtak, nem számítanak gondolom. :D Így nem. 

9.Megváltozott a környezeted hozzáállása a blogoláshoz, a te blogodhoz?
Az ismerőseim körében hála égnek kevesen tudják, hogy blogolok. A közelebbi barátnőim tudják, meg anyukám, ő nagyon sokat is nyaggat, hogy mutassam már neki meg, hogy mit írok... :D Meg folyamatosan kérdezte, amikor szüneten voltam, hogy nem szeretném folytatni az írást? Nekem bőven elég, hogy ez a pár ember tudja, hogy írok. Párom is tudja, de én igyekszem nem firtatni előtte, hogy miket is írok.... jajj. :D 

10.Szerinted miben fejlődtél leginkább a blogolás tekintetében?
Hát frissítésben biztos, hogy nem, talán még rosszabb is lettem. De írás terén azért fejlődtem eléggé, párbeszédeknél főleg, meg hát néha helyesírásnál, sokszor arra még kínosan figyelnem kell, pedig mindig jó helyesíró voltam az iskolában is...  Meg a képszerkesztésben fejlődtem még sokat. 

11.Akadt-e az életedben olyan lehetőség, amihez azért jutottál hozzá, mert blogolsz?
Nem igazán, legalábbis én így gondolom. Szerintem nem. 

12.Van olyan téma, amiről megbántad, hogy írtál?
Nem mondanám. A nagyon régi történeteimet letöröltem, így azokat már nem lehet elolvasni. Egyedül a Cruel Intentions blog van még meg, amit a mai napig elég sokan látogatnak. Múltkor véletlen fedeztem fel a statisztikáját, és múlt hónapban +700 ember nyitotta meg a fejezeteket. Eléggé meglepődtem. 

13.Mi az, amit ma már másképp csinálnál a blogodon/blogoddal, mint régen?
Többet frissítenék, és csak akkor raknám ki a fejezeteket, ha az összes meglenne írva. 

14.Melyik a valaha megírt kedvenc blogbejegyzésed?
Mivel nagyon kritikus vagyok magammal szemben, és mindig látok valami hibát a megírt történeteimben, nem mondanám, hogy van kedvencem... De azért a You Can Run különleges helyet foglal el a szívemben, első Dramione novellám volt, de a második is (Wait for Me) nagy kedvencem. 

15.Kaptál valaha olyan kritikát, ami miatt lényegesen megváltoztattál valamit a blogoddal kapcsolatban?
Régebben rossz szokásom volt meghagyni a saját történeteknél azoknak a karaktereknek a neveit, akikről "mintáztam", vagy éppen ugye face-claimnek használtam őket. (pl: Damon Salvatore) Akkor volt akitől eléggé csúnya kommentet kaptam, az nem igazán esett jól, de persze, megértettem a mondanivalóját.. végtére is, saját történet, akkor meg miért használom a sorozatból vett nevet? De én még mindig azt mondom, hogy szebben is meglehetett volna azt a kommentet fogalmazni, de azóta már nem követem el ugyanazt a hibát.. :) 

16.Szerinted mennyi ideig fogsz még blogolni?
Erre nem tudok választ adni, mert fogalmam sincs. Azt sem gondoltam volna, amikor 15 évesen elkezdtem fanficeket olvasni, hogy még 24 évesen is azt fogom csinálni... :D Aztán pedig de. 

17.Mit gondolsz, mennyire sikerült az évek alatt a blogodon közvetíteni önmagadat, a személyiségedet?
Szerintem részben talán sikerült, bár annyira nem teregettem én se ki a személyiségemet, vagy, hogy milyen vagyok.. azt már mindenki tudja, hogy nagyon rossz vagyok a frissítésben és a válaszolásban, főleg messengeren, no de mindegy. Szerintem a feketekávén az kiderül, hogy a reménytelen shipeket imádom a legjobban, na meg, amelyik szinte teljesen elképzelhetetlen, hogy összejöjjön (lásd: Tom/Hermione, Michael/Mallory, Draco/Hermione stb.)

18.Fogalmazd meg, mit jelent számodra a blogolás és a saját blogod!
Menedék és kifejezőeszköz számomra az írás. Mindig is álmodozó, elvont típus voltam/vagyok, imádok fantáziálni, szinte már túlságosan is, és ezt gyakran az írásban ki tudom fejezni. Meg nagyon imádom a "Mi lett volna, ha...?" gondolatmenetet, ami nálam elég gyakran megjelenik. 

19.Írj egy dolgot, ami szerinted igazán egyedi a blogodban, és kiemeli azt a tömegből!
Olyan párosokról írok, amik nem hétköznapiak és szinte már bűn őket szeretni... imádom a guilty pleasure shipeket. 

Abeth bejegyzése, ahonnan a kérdőív származik: https://abetharc.blogspot.com/2019/01/veteran-bloggerek-kerdoive.html

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Köszönöm, hogy kitöltötted ezt a kis kérdőívet. Nem tudom, miért, de imádok ilyeneket olvasni, úgyhogy amint láttam, hogy írtál hozzám, már itt is teremtem :D

    Először is, nem is tudtam, valahogy bennem nem állt össze, pedig most hogy megnéztem a facebook profilodat, ott is megvannak a régebbi bejegyzések, hogy te vagy Faith C., nagyon is rémlik a Cruel Intentions történeted.

    A You can run szerintem az egyik legjobb írásod <3 a vége ellenére is :D

    Jó volt olvasni a válaszaidat, aztán remélem, hogy visszatérsz közénk több tartalommal is <3



    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Abeth!

      Én is nagyon szeretem mások válaszait olvasgatni, meg kitöltögetni ilyen kérdőíveket. :D Örülök, hogy adtad a lehetőséget, hogy kitudjam tölteni.

      Igen, sokan nem tudják, hogy én vagyok/voltam Faithe is, ami nem mindig rossz dolog, bár örülök, ha van, aki emlékszik. :D Jajjj de jó!! :)))x Legalább valakinek rémlik még. :D Jó régi az is már sajnos..

      Igen, nagyon sokan mérgesek rám az miatt, pont ezért imádom azt a novellát, no meg kétségek között hagyni másokat. :D

      Köszönöm szépen! ♥

      Lina x

      Törlés

Lydia Land of Grafic Credits: 1, 2